GIS: Salmonella w mięsie. Biedronka ostrzega klientów
22.03.2024 14:00
Główny Inspektorat Sanitarny wydał ostrzeżenie dotyczące obecności bakterii Salmonella spp. w partii hamburgerów drobiowych marki Yano. Produkty dostępne są między innym w sklepach sieci Biedronka.
Tagi: Biedronka
Źródło:
kobieta.interia.pl
GIS: Salmonella w mięsie. Biedronka ostrzega klientów
Główny Inspektorat Sanitarny wydał ostrzeżenie dotyczące obecności bakterii Salmonella spp. w partii hamburgerów drobiowych marki Yano. Produkty dostępne są między innym w sklepach sieci Biedronka.
22.03.2024 13:00
Główny Inspektorat Sanitarny wydał ostrzeżenie dotyczące obecności bakterii Salmonella spp. w partii hamburgerów drobiowych marki Yano. Produkty dostępne są między innym w sklepach sieci Biedronka.
Tagi: Biedronka
Źródło:
kobieta.interia.pl
Wielkie ułatwienie dla klientów. Biedronka będzie pierwsza i wprowadzi nowe kody?
Wszystko wskazuje na to, że w ciągu najbliższych kilku lat w marketach w Polsce pojawią się nowe kody kreskowe 2D, dające możliwość odczytania przez klienta wielu, istotnych informacji o danym produkcie, jak np. kraju, z którego pochodzi, składzie, dacie ważności i oczywiście cenie.
Wszystko wskazuje na to, że w ciągu najbliższych kilku lat w marketach w Polsce pojawią się nowe kody kreskowe 2D, dające możliwość odczytania przez klienta wielu, istotnych informacji o danym produkcie, jak np. kraju, z którego pochodzi, składzie, dacie ważności i oczywiście cenie.
Biedronka poszukuje pracowników. Na tych stanowiskach chętni zarobią nawet 15 tys. zł miesięcznie
Znana sieć Biedronka jeszcze w tym roku otworzy pierwsze sklepy na Słowacji. W związku z tym spółka rozpoczęła rekrutację na cztery stanowiska. Przyszli pracownicy sieci otrzymają dość pokaźne wynagrodzenie, które odpowiada równowartości 8-15 tys. zł.
Znana sieć Biedronka jeszcze w tym roku otworzy pierwsze sklepy na Słowacji. W związku z tym spółka rozpoczęła rekrutację na cztery stanowiska. Przyszli pracownicy sieci otrzymają dość pokaźne wynagrodzenie, które odpowiada równowartości 8-15 tys. zł.
Źródło:
kobieta.interia.pl
Wielka, marketingowa wpadka Biedronki. Zamiast komplementów, nagonka klientów
Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane – tak w największym skrócie można opisać niedawną aktywność Biedronki w social mediach. Sieć próbowała zachęcić internautów do prawienia pod jej adresem komplementów, ale spotkała się z zupełnie inną, niż przewidywała, reakcją.
Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane – tak w największym skrócie można opisać niedawną aktywność Biedronki w social mediach. Sieć próbowała zachęcić internautów do prawienia pod jej adresem komplementów, ale spotkała się z zupełnie inną, niż przewidywała, reakcją.
Tagi: Biedronka
Źródło:
kobieta.interia.pl
Biedronka wprowadzi przełomowe rozwiązanie? Koniec z wydawaniem paragonów?
Popularne sieci sklepów, jak Biedronka i Lidl, od dawna rywalizują między sobą o klientów, wprowadzając różnego rodzaju promocje i realizując kampanie reklamowe, które śmiało już można określić mianem „wojny cenowej”. Niewykluczone, że Biedronka zaoferuje swoim klientom rozwiązanie, które znajdzie naśladowców wśród jej konkurentów. Mowa o paragonach wydawanych podczas opłacania zakupów.
11.03.2024 16:24
Popularne sieci sklepów, jak Biedronka i Lidl, od dawna rywalizują między sobą o klientów, wprowadzając różnego rodzaju promocje i realizując kampanie reklamowe, które śmiało już można określić mianem „wojny cenowej”. Niewykluczone, że Biedronka zaoferuje swoim klientom rozwiązanie, które znajdzie naśladowców wśród jej konkurentów. Mowa o paragonach wydawanych podczas opłacania zakupów.
Biedronka wprowadzi przełomowe rozwiązanie? Koniec z wydawaniem paragonów?
Popularne sieci sklepów, jak Biedronka i Lidl, od dawna rywalizują między sobą o klientów, wprowadzając różnego rodzaju promocje i realizując kampanie reklamowe, które śmiało już można określić mianem „wojny cenowej”. Niewykluczone, że Biedronka zaoferuje swoim klientom rozwiązanie, które znajdzie naśladowców wśród jej konkurentów. Mowa o paragonach wydawanych podczas opłacania zakupów.
11.03.2024 16:24
Popularne sieci sklepów, jak Biedronka i Lidl, od dawna rywalizują między sobą o klientów, wprowadzając różnego rodzaju promocje i realizując kampanie reklamowe, które śmiało już można określić mianem „wojny cenowej”. Niewykluczone, że Biedronka zaoferuje swoim klientom rozwiązanie, które znajdzie naśladowców wśród jej konkurentów. Mowa o paragonach wydawanych podczas opłacania zakupów.