NFT – inwestycja, wartość kolekcjonerska czy kreowanie swojego wizerunku? O raporcie Vogue i BCG
29.09.2022 13:06
29.09.2022 13:06
Niewymienialne tokeny, tak zwane NFT (non-fungible tokens) zyskują na popularności — kolejne spośród światowych domów mody decydują się na ich wydanie. Pierwsi nabywcy NFT uzasadniali swoje zakupy przede wszystkim chęcią osiągania zysków (66 proc.) oraz wyprzedzania trendów (50 proc.). Jednak dla ponad połowy zainteresowanych kupnem mody cyfrowej w formie NFT jest to sposób na wyrażanie siebie, a dla jednej trzeciej — metoda kreowania swojego wizerunku w sieci. Motywacje posiadaczy dóbr cyfrowych – głównie z branży fashion – zbadała firma doradztwa strategicznego Boston Consulting Group (BCG) we współpracy z Vogue Polska.
Więcej w serwisie kobieta.onet.pl ›
Komentarze (0):
Bikini
Celebrytka
Dieta
Doda
Dom
Dzieci
Facet
Film
Fryzury
Grypa
Gwiazdy
Kolekcja
Kolory
Konkurs
Kosmetyki
Lato
Meghan Markle
MiĂłd
Mus
Oczy
Partner
Piersi
Pies
Porady
Praca
Prezenty
Przepis
Rak piersi
Rodzice
Seks
Seriale
Serum
Singielka
Single
Sport
Stres
Stylizacje
Sukienki
Szafa
Trendy
Ubrania
Urodziny
Usta
Wakacje
Weekend
Wesele
Wiosna
Zabiegi
Zara
reklama