"Ziemniaki zostaw, mięso zjedz". Tak producenci manipulują konsumentami
08.12.2021 11:49
Skąd wzięło się przekonanie, że bez mięsa nie można poprawnie funkcjonować, że autentyczny polski obiad bez kotleta nie ma racji bytu, a każdy "prawdziwy mężczyzna" musi jeść mięso? Najnowszy raport Greenpeace "Przereklamowane mięso, prawda o reklamach mięsa" wyjaśnia, że winne tym stereotypom są między innymi zabiegi marketingowe.
08.12.2021 11:49
Skąd wzięło się przekonanie, że bez mięsa nie można poprawnie funkcjonować, że autentyczny polski obiad bez kotleta nie ma racji bytu, a każdy "prawdziwy mężczyzna" musi jeść mięso? Najnowszy raport Greenpeace "Przereklamowane mięso, prawda o reklamach mięsa" wyjaśnia, że winne tym stereotypom są między innymi zabiegi marketingowe.
Więcej w serwisie kobieta.interia.pl ›
Komentarze (0):
Bikini
Celebrytka
Dieta
Doda
Dom
Dzieci
Facet
Film
Fryzury
Grypa
Gwiazdy
Kolekcja
Kolory
Konkurs
Kosmetyki
Lato
Meghan Markle
MiĂłd
Mus
Oczy
Partner
Piersi
Pies
Porady
Praca
Prezenty
Przepis
Rak piersi
Rodzice
Seks
Seriale
Serum
Singielka
Single
Sport
Stres
Stylizacje
Sukienki
Szafa
Trendy
Ubrania
Urodziny
Usta
Wakacje
Weekend
Wesele
Wiosna
Zabiegi
Zara
reklama