Wielka, marketingowa wpadka Biedronki. Zamiast komplementów, nagonka klientów
12.03.2024 11:01
Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane – tak w największym skrócie można opisać niedawną aktywność Biedronki w social mediach. Sieć próbowała zachęcić internautów do prawienia pod jej adresem komplementów, ale spotkała się z zupełnie inną, niż przewidywała, reakcją.
12.03.2024 11:01
Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane – tak w największym skrócie można opisać niedawną aktywność Biedronki w social mediach. Sieć próbowała zachęcić internautów do prawienia pod jej adresem komplementów, ale spotkała się z zupełnie inną, niż przewidywała, reakcją.
Więcej w serwisie kobieta.interia.pl ›
Tagi: Biedronka
Komentarze (0):
Bikini
Celebrytka
Dieta
Doda
Dom
Dzieci
Facet
Film
Fryzury
Grypa
Gwiazdy
Kolekcja
Kolory
Konkurs
Kosmetyki
Lato
Meghan Markle
MiĂłd
Mus
Oczy
Partner
Piersi
Pies
Porady
Praca
Prezenty
Przepis
Rak piersi
Rodzice
Seks
Seriale
Serum
Singielka
Single
Sport
Stres
Stylizacje
Sukienki
Szafa
Trendy
Ubrania
Urodziny
Usta
Wakacje
Weekend
Wesele
Wiosna
Zabiegi
Zara
reklama