Wiadomości z tagiem Wakacje  RSS
Krótko i często. Polacy planują wakacyjne wyjazdy

24.06.2024 13:03

Czy z rodziną, czy we dwoje, wyjedziemy na krótko, często więcej niż raz i raczej nad morze. Na noclegi chcielibyśmy wydać nie więcej niż 200 złotych za osobę za noc. Miejsce pobytu wybieramy starannie, przeglądając uważnie oferty wielu obiektów. Wyjazdowe preferencje rodaków decydujących się na urlop w kraju, w przeddzień ostatniego dzwonka, sprawdził największy polski […]

Źródło: wrolimamy.pl

"Wojna ręcznikowa" wakacyjną zmorą rodziców. "Kto nie zaklepie leżaka, ten koczuje z dziećmi"

24.06.2024 12:14

Pojechała z dziećmi na wakacje do Egiptu. Miejscowy zwyczaj ją zaskoczył. "Około godziny 9, zjedliśmy śniadanie i zaczęliśmy szukać jakiegoś miejsca, w którym moglibyśmy się rozłożyć. Tu pojawił się problem. Okazało się, że wszystkie leżaki były zajęte. Nie chodzi o to, że ktoś na nich siedział, bo połowa była pusta. Po prostu na każdym leżały ręczniki, gazety lub czapki. Wtedy zrozumiałam, że ludzie w taki sposób zaklepują sobie miejsca. Gdy zrezygnowani chcieliśmy położyć ręcznik na ziemi, obsługa zwróciła nam uwagę" - twierdzi czytelniczka.

Źródło: www.edziecko.pl

"Syn marudzi na all inclusive. W jego wieku jadłem bułki z pasztetem i spałem w namiocie"

24.06.2024 11:22

Kilkadziesiąt lat temu wakacje wyglądały zupełnie inaczej niż dziś. - Jedliśmy, co było, spaliśmy, gdzie się dało i bawiliśmy się doskonale. Moja żona wyszukuje kosmicznie drogie oferty, żeby syn był zadowolony, a on i tak marudzi. Powiedziałem: w przyszłym roku wakacje w PRL-owskich domkach, a nie żadne all inclusive - mówi Igor.

Tagi: Wakacje, Dom
Źródło: www.edziecko.pl

Polska na własne oczy: Pomorze gotowe na sezon turystyczny 2024. Polacy oblegają tę część kraju

24.06.2024 6:21

Polacy pokochali spędzanie wakacyjnego czasu w naszym kraju. Co roku każdy zakątek Polski szykuje się na rozpoczęcie sezonu turystycznego. Najczęściej wybieranym regionem przez polskich turystów w wakacje jest zwykle województwo pomorskie. Okazuje się, że tu sezon zaczął się o wiele wcześniej i turyści już w pełni korzystają z dobrodziejstw nadmorskich miast. Sprawdziliśmy, jakich cen w tym roku możemy spodziewać się na Pomorzu i na co zwrócić uwagę, korzystając z atrakcji.

Tagi: Wakacje, Oczy
Źródło: kobieta.interia.pl

"Moje dziecko uwielbia syna sąsiadów. Dla niego przełknę wspólne wakacje, ale wiem, że będzie ciężko"

23.06.2024 12:28

Niektórzy stawiają na rodzinne wakacje, w towarzystwie najbliższych, inni wybierają wyjazdy ze znajomymi. "Syn chce jechać na wczasy z sąsiadami. Wiem, że chce mieć towarzystwo do zabawy, jednak ja uważam, że to kiepski pomysł. Boję się, że nie odpoczniemy" - opowiada Ula, mama ośmioletniego Damiana.

Tagi: Wakacje

Od kiedy dziecko może samo wyjść na podwórko? Grzywna to nawet 5000 zł

23.06.2024 10:07

Zaczęły się wakacje, upragniony czas dzieci i młodzieży. Przed nimi ponad dwa miesiące wolnego, jednak to nie oznacza, że można wyłączyć myślenie i zluzować nieco wszystkie obowiązujące zasady. Rodzicom warto również przypomnieć jedną z ważniejszych kwestii. Mianowicie za pozostawienie dziecka bez opieki grożą surowe konsekwencje. Tyczy się to także przydomowego podwórka.

Źródło: www.edziecko.pl

Wojciechowska wyznała prawdę o relacji swoich córek. Na wakacje bierze jedną z nich

23.06.2024 7:00

Martyna Wojciechowska lata temu zdecydowała się na adopcję Kabuli. Podróżniczka wyjawiła, jakie relacje łączą jej biologiczną córkę z przysposobioną.

Źródło: www.plotek.pl

Chłopcy myśleli, że jadą na wakacje. Rodzina zawiozła ich do domu dziecka

21.06.2024 15:11

Czytając te historie, kroi się serce, a łzy same napływają do oczu. Powód? Nie wyobrażam sobie tego, przez co musiały przejść te dzieci. Niekochane, zaniedbane, bite i maltretowane znalazły swój kąt w domu dziecka. Potem pojawiło się światełko w tunelu. Ktoś ich wziął, przygarnął, a potem okazało się, że cała ta sytuacja to za dużo do udźwignięcia. Dzieci wróciły znów do placówki.

Źródło: www.edziecko.pl

"Wakacje w Turcji zmieniły się w polowanie. Dziecko jeszcze śpi, a bladym świtem mąż biegnie zaklepać leżak"

21.06.2024 13:46

Niekiedy urlop może być stresujący. Dzieje się tak np., gdy na plaży czy przy basenie nie ma wolnych miejsc. Co wtedy robić? "Myślałam, że to w Polsce tylko taka moda, że bladym świtem zaklepują miejsca na plaży, ale widzę, że to nie tylko u nas takie kwiatki. Jak rano nie zaklepaliśmy leżaka na basenie w Turcji, to siedzieliśmy na murku przez godzinę, zanim coś się zwolniło, komedia jakaś!" - żali się Anita.

Źródło: www.edziecko.pl

Zakończenie roku szkolnego 2024. Tak długich wakacji nie było od dawna. 9 'gratisowych' dni

21.06.2024 13:22

Wakacje 2024 będą wyjątkowo długie. Wszystko z tego powodu, że uroczyste zakończenie roku szkolnego zostało zaplanowane na 21 czerwca, czyli dziewięć dni przed końcem miesiąca. Uczniowie zacierają ręce.