"Ziemniaki zostaw, mięso zjedz". Tak producenci manipulują konsumentami
08.12.2021 11:49
Skąd wzięło się przekonanie, że bez mięsa nie można poprawnie funkcjonować, że autentyczny polski obiad bez kotleta nie ma racji bytu, a każdy "prawdziwy mężczyzna" musi jeść mięso? Najnowszy raport Greenpeace "Przereklamowane mięso, prawda o reklamach mięsa" wyjaśnia, że winne tym stereotypom są między innymi zabiegi marketingowe.
08.12.2021 11:49
Skąd wzięło się przekonanie, że bez mięsa nie można poprawnie funkcjonować, że autentyczny polski obiad bez kotleta nie ma racji bytu, a każdy "prawdziwy mężczyzna" musi jeść mięso? Najnowszy raport Greenpeace "Przereklamowane mięso, prawda o reklamach mięsa" wyjaśnia, że winne tym stereotypom są między innymi zabiegi marketingowe.
Więcej w serwisie kobieta.interia.pl ›
Komentarze (0):